Nyårsafton

På nyårsafton tog vi för bara lugnt, umgicks med Philipps familj och kollade på något tv-show med tillbaka blickar från åren som gått. Vi hade de jätte mysigt.
 
HUR MITT 2015 VAR:
2015 har vart ett fartfyllt år. Det har vart mycket fram och tillbaka och mycket som har hänt. Men jag ska lista en lista på roliga saker som hände under 2015 som jag vill ta med mig.
 
 
☆Jag fyllde äntligen 18 år och allt blev så himla seriöst och man fick börja betala räkningar, vilket man inte hade en tanke på när man satt där och längtade till att man skulle fylla 18. Men älskar att vara 18.
 
☆Jag tog mitt körkort och guuud vilken lättnad allt blev, men samtidigt så kom de där igen med räkningar som fick mig flera gånger att undvika att ta bilen.
 
☆Men många roliga och spontana utflykter blev det 
 
☆Jag fick efter många om och men åka till Bråvalla och jobba som volontär..
 
☆.. Där jag även fick se favoriterna, Major Lazer tillsammans med Philipp som visade mig dom för första gången och deras låt Get free blev en av vårt förhållandes låt.
 
☆Fast jag fick säga hejdå till min bästa vän som for till USA som oupere, så fick jag ändå se glädjen hos henne när en dröm hos henne gick i uppfyllese och att veta att hon triv så bra där borta.
 
☆Jag tatuerade mig där motivet hade jag gjort själv.
 
☆Jag och mitt UF företag framtog en målarbok som bryter samhällets normer blandannat som blev en succé och har nu vart med i 6 olika tidningar om vår målarbok!!!
 
☆ och till sist, jag har fått lära känna så mycket nya och fina människor!! 
 
Tack för detta året, nu blickar vi in i 2016 och hoppas på ett ännu mer fartfyllt och roligt år.. :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0