En helt vanlig julafton

Hej!
Nu är man tillbaka i skolan igen efter ett beövligt lov med julafton och nyår. Fast för de mesta har jag jobbat och inte fått så jätte mycket vila. 
På julafton var vi hemma hos oss med familjen och släkten och käkade gott och öppnade julklappar som en traditionell julafton. Sedan åkte vi ner till philipp och firade med hans familj. Så mysigt att se hans lillebror på 1 år ta emot och öppna julklapparna från tomten. Jag fick inte så jätte märkvärdiga och inte så mycket i julklapp. Men jag fick massa roliga julklappar från USA från Frida, en kofta utav min pojkvän samt ett "presentkort" på 800:- til Bråvalla från honom, jag fick ett presentkort på H&M, ett nytt EOS läppsyl, en julklapp till mig och Philipp av mamma, en hotell övernattning på valfritt hotell i norden inom en hotellkedja, ett jätte fint guldigt halsband av min kompis, pengar, lite kläder och en liten skämt present från mamma, En rosa rattmuff. Anledningen är för jag alltid klagar på att ratten är så kall. 
Jag älskar att lägga energi på att slå in julklappar, men i år hade jag inte så mycket tid till att lägga mycket tid på fina inslagningar, så jag gjorde liten dekoration och satte på julklapparna.
Fatet som jag tidigare har visat tänkte jag ge till mamma i julklapp, men den hann inte bli klar innan jul, så hon kommer få en lten sen julklapp.
 
 
 Hoppas ni hade en super mysig jul!
Kram Amanda
Anonym
2016-09-20 @ 19:54:49

Hej snygging




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0