Au Pair

Nu har två stycken av mina närmsta Olsfors-bor vänner Frida och Felicia, flyttat till USA för att jobba som au pair. Jag har pratat lite granna med dom och dom verkar stor trivas där borta i deras familjer. De lägger upp så fina bilder på deras familjer och hur bra dom har det. Och jag är så glad för deras skull att dom har förverklat deras drömmar och samtidigt saknar jag dom så otroligt mycket. Jag hoppas verkligen att jag kan åka över och hälsa på dom någon gång. 
När Felicia skulle åka hade hon en liten avskedsfest för sina olsfors kompisar. Vi spelade då Monopool, fikade, pratade och kolla på stjärnfall. Jag hade pysslat ihop en liten present till henne med smått och gott saker och gjorde ett litet kort.
Annars har jag inte hunnit med att pyssla något sen senast, då jag nu har börjat i skolan igen och jag är jämt ute och flänger med mina vänner.
Jag och min kompis Maja satt och diskutera vad man kunde göra med mitt hår för att få lite förändring på de, och då funderade jag på hur det skulle sätt ut om jag tonade håret ljust rött/rosa fall jag skulle ha passat i de. I samma veva kom jag på att jag gjorde en bild i photoshop för något år sedan när jag har ungefär en sådan färg i håret. Vad tycker ni,tror ni det skulle vara snyggt på mig?
 
(Bilden är tagen från Felicias blogg)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0