Mönster och svarta pennan

Hej alla nya, gamla & fina människor som just nu spanar in min blogg. Mitt största intresse är att pyssla och måla, som kanske är ganska uppenbart här då huvudsyftet med bloggen är mina skapelser. Jag älskar att alltid ha en svart tunn fin penna med mig till tex till lektionerna för att jag vet med mig att jag kommer sitta att kladda på något papper som jag har tillhands. Detta gör jag då helst med en svart penna då de blir snyggare och stiligare. Jag målade ett tag jämt små blad som växte ihop med ränder åt två håll i. Nu målar jag väldigt mycket halvcirklade linjer som går som en regnbåge över varandra som ändras vinkel lite då och då. Vad målar ni helst när ni ska måla?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0