För länge sen..

Hejsan!
Det var ett tag sen senast. Som ni i detta läget kanske märkt så är inte jag den som är särskilt bra på uppdatera här :/ Sorry for that.. Är bättre på att uppdatera min instagram. @mandeypandey https://instagram.com/mandeypandey/
 
Men trots att jag inte uppdaterat här, har jag ialla fall hunnit pyssla lite, så jag tänkte bara slänga in bilder på de jag har pysslat med och en kort beskrivning av de för att göra en lång process till en förklaring på vad de är ni åskådar. 
 
 
 
*  Lärt mig måla elefanter som jag sedan spexar till..
*  ..Studerat in ögats linc och försökt måla av..  
 
* ..Gjort en annorlunda tavla..
 
*  ..Beställt retrokort..
 
* .. Vart på dop och gjorde ett litet dopkort
 
* ..Försökt att utöka mina kunskaper inom photoshop..
*..Gjort fina magneter att pryda på kylskåpet..
 
*.. & Pimpat min dator lite
 
 
Kram: Amanda♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0