In i de sista

Hej!
Jag har inte slutat blogga, utan jag har bara haft så mycket för mig. Eftersom jag både jobbar, går i skolan, tränar fotboll och har pojkvän på distans, så blir det att jag inte har så mycket fritid. Men jag ska försöka att förbättra mig på att uppdatera. Annar finns jag alltid på instagram under mandeypandey där jag är lite mer aktiv.
 
Men vad har hänt nu sen sneast?
 
☆Som jag skrivit i tidigare inlägg så har jag ett UF företag. Just nu jobbar vi in i de sista för att få vår målarbok i handen och jag är såå sjukt exalterad på att få se den klar. Vi kommer snart även öppna en webbshop.
 
☆Jag har beställt en egen designad almanacka inför 2016.
 
☆Jag har sytt en jätte ful skjorta utav gamla tygpåsar och jeans.
 
☆Jag har haft en massa fika möten och slösat massa pengar på fika.
 
☆Jag har skissat på nya idér på en framtida tatuering.
 
Snart ska jag försöka mig på åter igen att göra ett pepparkakshus. Hur det kommer gå, de vet jag inte, men lovar att uppdatera om det den dagen. 
 
Tills dess, ha det bäst!
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0