Slut

Hej! Det händer en del i mitt liv just nu, för att jag inte ska behöva berätta det för alla, så skriver jag ut det här. Jag och min pojkvän Philipp har gjort slut. Anledningen vill jag inte gå in på, det är bara jobbigt för då får jag massa kommentarer på de och att de är hans fel etc. Det är just de kommentarer jag inte vill ha. Det är ingens fel i detta sammanhang, det är bara att det var mycket bättre att ha de så här än att vi skulle sluta upp med att vi bråkade. Så jag är både tacksam att vi gjorde slut men ändå ledsen. Jag hoppas att ni förstår och inte frågarsätter mig så mycket, det är trots allt ganska jobbigt att gå igenom och upprepa allting för alla. Kram Amanda 
PS. Bilden är från en vuxenmålarbok som jag fick av min bästa vän Frida i födelsedagspresent ☺️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0